központi: +36-70-674-8177 elnök: +36-70-203-2962 elnok@ujvilagalapitvany.hu
Select Page

A kedvezményezett neve: “ÚJ VILÁG” Alapítvány
A projekt azonosító száma: GINOP-5.1.7-17-2019-00343
A projekt címe: Piacképes szolgáltatások kialakítása az Új Világ Alapítványnál
A szerződött támogatás összege: 54 982 336 Ft
A támogatás mértéke: 95.79 %
A projekt tervezett befejezési dátuma: 2020.11.01.

Alapítványunk 2011-ben alakult. Az Alapítványunk azzal céllal jött létre, a hátrányos helyzetű társadalmi csoportok problémáinak kezelje és megoldja, a szociális tevékenységben és egészségügyi rehabilitációban való közreműködés, valamint a különféle prevenciós és humanitárius intervenciós mechanizmusok kiterjesztése a leginkább beavatkozást igénylő célcsoportok részére. Továbbá elsődlegesen fontosnak tartottuk, hogy a
megváltozott munkaképességűek is integrálódjanak a munka világába, tudjanak ők is termelő munkát végezni.

Üzleti tevékenységeink: autóillatosítók csomagolását, kartondobozok hajtogatását, kisebb varrási munkákat (pl.: gombok felvarrása) végzünk, továbbá 90*90-es kis méretű, asztalközép patchwork terítők varrásával is foglalkozunk. Végzünk textil zsebkendők és lepedők varrását Alapítványunk új szolgáltatásaival nyomdaipari és tisztítószereket, gyártó cégeknek kíván bedolgozni, hiszen ezen cégek dobozolási, csomagolási, hajtogatási munkákra alig találnak munkaerőt, ezáltal fennmaradásuk is kockázatossá válhat. Egyértelműen látható az elmúlt időkben ezen a területen a munkaerőhiány. Erre megoldás lehet, hogy minél több területen foglalkoztassák a megváltozott munkaképességűeket, természetesen az ő fizikai és szellemi szintjüknek megfelelően, mentorok bevonásával.

Szervezetünk megváltozott munkaképességűek foglalkoztatásával kíván ezen szervezeteknek bedolgozni, részfeladatok elvégezésével. Ezek mellett magánszemélyek részére is kívánunk különböző designnal ellátott szőnyegeket és vászon bevásárló táskákat készíteni.

Új szolgáltatásaink:
– Papír táska hajtogatása
– Nyomdaipari termékek hajtogatása (szórólap, kisfüzet, stb)
– Tisztítószerek címkézése, a felcímkézett termékek dobozolása, fóliázása, raklapokra való készítésük
– Dobozok összehajtogatása egyedi, kért méretre
– Rongyszőnyegek szövése, patchwork szőnyegek, textil zsebkendők, lepedők és vászontáskák varrása.

Vevői célcsoportok:
– Nyomdaipari termékeket gyártók, akiknek bedolgozni kívánunk csomagolási tevékenységünkkel
– Tisztítószereket gyártó cégek, akik számára termékeiknek címkézését, dobozolását, fóliázását vállaljuk
– Dél-alföldi régió lakossága, akiknek a kézzel készített szőnyegeket és vászon táskákat kívánjuk értékesíteni.
Alkalmazotti célcsoport: 7 fő felvétele, ebből 4 fő megváltozott munkaképességű munkavállaló. 6 fő dolgozó. 1 fő vezető-adminisztrátor.

Megvalósítás: Kistelek település, bérelt ingatlanon, ahol megtalálható 2 gyártási/csomagoló tér, raktár tér és egy kis iroda.

Termékünk piaci megalapozottságához piackutatási tanulmány elkészítése fog megvalósulni, amely tartalmazza a helyzetértékelést, célcsoport elemzést, versenytársak elemzését, 50 fős piackutatás kérdőívezéssel, 15 oldalas tanulmány. A piacra jutáshoz egy tapasztalt marketing szolgáltatót kívánunk bevonni, aki a szükséges marketing eszközök gyártásáról, lebonyolításáról gondoskodik. Kialakítják az új szervezetünk arculatát, létrehoznak közösségi oldalakat és elindítják a reklámkampányt (Facebook kampányok, Közösségi média kezelés, google adwords hirdetés, SEO optimalizálás, Arculat kialakítása (logó, fejléc, stb), Reklám ajándékok (toll, mappa jegyzetfüzet), Roll up, Hírlevél kampány.

Tanácsadási szolgáltatás igénybevétele (Munkakörök kialakítása, adminisztrációs folyamatok szabályozása).

Munkavállalóink munkavégzéséhez és új szolgáltatásaink beindításához szükséges eszközök beszerzése is megtörténik. (pl. informatikai eszközök-laptopok, nyomtató, bútorok, varrodai tevékenységhez szükséges varrógépek, papírvágógép, ollók stb., irodaszerek.
Ezen túl felújítási tevékenységgel is számolunk (Építőmesteri és szakipari munkák: járdakészítés, burkolás, külső-belső nyílászárók, festő-mázoló munkák, továbbá Általános épületgépészeti szerelés, Villamos energiaellátás, villámvédelem).
Pályázatunk sikeres megvalósításához szükséges menedzsmentet is biztosítjuk. Projektmenedzserünk Szabó Emese, aki Okleveles közgazdász programozó matematikus.

Pénzügyi vezetőnk Szuroveczné Szeles Ágnes Okleveles könyvvizsgáló, adószakértő 25 éves szakmai tapasztalattal rendelkezik. Szakmai működésünk fejlesztését egy fő szakmai megvalósító biztosítja, aki Gulicska Irén, a kuratórium elnöke aki munkaviszony keretében, napi 6 órában fogja ellátni.

Pin It on Pinterest